zaterdag 17 januari 2015

Een nieuwe uitdaging

In mijn vorige bericht heb je al kunnen lezen dat ik een nieuwe uitdaging ben aangegaan. Het is nu allemaal officieel en je kunt nu ook echt consulten boeken.
Omdat mijn bedrijfje nieuw is gelden er tot en met maart 2015 speciale prijzen. Als je benieuwd bent kijk dan even op mijn website fierceinfashion.nl, rechts bovenaan vind je alle pagina's met de informatie en de speciale tarieven.


Ik zal even kort uitleg geven over wat je nu eigenlijk allemaal kunt bij fierce in fashion. De basis van mijn website is een blog. Ik schrijf artikelen over mode en geef tips en dergelijke.
Daarnaast kun je nu dus ook consulten boeken.


Je kunt bij Fierce in Fashion terecht voor de volgende consulten:
- Kleuranalyse
- Stijlanalyse
- Garderobecheck
- Workshop 'ontdek je stijl'


Tijdens een kleuranalyse kijk ik samen met jou welke kleuren jou goed staan. Ik werk niet op basis van de seizoenen omdat niet iedereen in een seizoen past. Ik werk op basis van de dominante karakteristiek, dit wordt ook wel het 72colorsystem genoemd. Iedereen heeft 2 of 3 karakteristieken, dit zijn kenmerken van je uiterlijk, en die staan bij iedereen ook weer in een andere volgorde. Je krijgt van mij een kleurenpaspoort mee met 30 kleuren die jou persoonlijk heel goed staan, dit is dus voor iedereen anders.
Een kleuranalyse doe je zodat je minder miskopen zult doen, je weet dan precies naar welke kleuren je opzoek moet. Dit scheelt je trouwens ook veel tijd, je kunt heel snel zien of een winkel kleuren heeft die bij jou passen.


Je kunt daarna ook een stijlanalyse doen. We bekijken dan welke stijl, lichaamsvorm, gezichtsvorm, botstructuur en lichaamsverhoudingen je hebt. Je krijgt van mij heel veel tips en tricks om er goed uit te zien, denk dan aan tips voor bepaalde kledingvormen, kapsels, brilmonturen, sieraden, de grote van dessins en accessoires. Aan het eind krijg je van mij een stijlpaspoort mee waarin alles duidelijk vermeld staat. Het is dan ineens zoveel informatie dat je krijgt dat je het gewoon niet kunt onthouden en op deze manier kun je het altijd na lezen.
Je kunt ook kiezen om daarna nog een garderobecheck te doen. Ik kom dan bij jou langs en samen gaan we alle kleding die je hebt bekijken en ik categorieën indelen. Ik stel voor jou een basis garderobe samen met de kleding die je al hebt en geef advies, als dat nodig is, voor kledingstukken die je nog nodig hebt. Verder maken we allerlei verschillende combinaties met je kleding zodat jij weer nieuwe inspiratie krijgt. Het voordeel van een garderobecheck is dat je nu eindelijk weet wát je in je kast hebt hangen en hoe je dit leuk kunt combineren. Je kunt nu heel gericht items kopen die je echt nodig hebt, uiteindelijk zal je dit heel wat geld besparen.
Ook kun je een workshop bij mij boeken. De workshop 'ontdek je stijl' is voor maximaal 6 personen tegelijk te boeken. Tijdens de workshop vertel ik eerst iets over verschillende stijlen, vervolgens gaan jullie opzoek in tijdschriften en dergelijk om plaatjes te vinden die jij mooi vind. Als je tevreden bent geef ik een analyse van jou stijl en geef ik je een aantal tips. Je maakt een moodboard die je altijd als inspiratiebron kunt gebruiken als je gaat winkelen. Dit is erg leuk om met een aantal vriendinnen te doen.


Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Laat het me weten.


Liefs,


Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten